loading...
موزیک فازمیده|بزرگترین سایت بیت و اهنگ و فیلم خارجی و ایرانی و عکس
علی معکوس بازدید : 18 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

رای قرار گرفتن شعر هایی شما باید ان شعر را در نظرات بگذارید و ما ان شعر شما در مطالب این وبلاگ وارد میکنیم

شاید شناختم
باز سردگم در اعماق امواج دریا
باز دردی نو هم صدا با دریا
می شکافم راز توی دل های پر از غم
تا قلب پاک تو را اینجا اباد کنم
زدم قدم در کوچه های تنگ و تاریک
گویم از ظلم و رنج و گره های ریز و باریک
امدم با کوله باری از ناگفتنی ها
اه قهر- با من چرا
بگم اشنایم با شاعر شیرازی
تا یادی کنم ذکر هر شعر و شیدایی
با قلم خویش خاطره از ستم ستمگران
یادی از عرق ریزان از اهنگران
گاهی مفهوم داره گاهی نه سعدی
شاید نتوانم بنویسم به زبان دری
شاید دانستم و خودم را شناختم در جوانی
شایدم در خواب رفتم و در دوران پیری
شاید شاید صدایم را حافظ بشنوه
شاید شاید حرفایم را سعدی بخونه


با من فریاد کن
من دردم دردی که عاشق هم نچشید
من نورم نوری که حتی نتابید از خورشید
من یه فرد مشترکم با من فریاد کن
نه مرد نه زن من فقط یک انسانم با من فریاد کن
فریاد از عمق دروون از جهان فانی
فریاد از دل جوان که حالا شده یه یاغی
فریاد ها کنم اماک کیست که صدایم به او برسد
ترس دارم با فریاد نکنه نرسم به مقصد
با این شعر شاید شبم شروع شود رو به پایان
این زیبایی شعر که میرسه فریادم تا کاشان



باران آرام تر ببار.او را نبر.
میخواهمش
غم هایم را ببر
خسته ام.
از این همه تنهایی..
دیروز ها تورا در زیر این باران داشتم اما امروز چنان باران بارید که تورا هم از برم شستو برد..


حرف تو كه مي شود
"من"چقدر ناشيانه،
ادعاي بي تفاوتي مي كنم..!!

تنهایی من از اونجا شروع شد که

در ميان اين همه " بــــــــود "

من در انتظار يکی بودم که " نبـــــــود " ...
...
.

چه تلخ است

یادرآور سرآغاز عشقی که گمان میرفت جاودانه باشد

تو را دوست دارم
در این
باران
می‌خواستم تو
در انتهای خیابان نشسته باشی
من عبور کنم
سلام کنم

لبخند تو را در باران می‌خواستم
می‌خواهم
تمام لغاتی را که می دانم برای تو
به دریا بریزم
دوباره متولد شوم
دنیا را ببینم
رنگ کاج را ندانم
نامم را فراموش کنم
دوباره در آینه
نگاه کنم
ندانم پیراهن دارم
کلمات دیروز را
امروز نگویم
خانه را برای تو آماده کنم
برای تو یک چمدان بخرم
تو معنی سفر را از من بپرسی
لغات تازه را از دریا صید کنم
لغات را شستشو دهم
آنقدر بمیرم
تا زنده شوم…

منبع این شعر

myquitar.loxblog.com


حداقل یه مثال

شعر و شیدایی کنم برخیز ای انسان

تفسیر نفس جاری یست بر زمین کاغذی

مانند ها اورم از این و آن مثه مثال بارزی

نتوانم شعر گویم مثل شما به زبان دری

اما حداقل می نویسم به وسعت سرزمینی

این آینه است که مثل شما را نمایان می سازد

این ادمی است که مثل انسان را می سازد

اما هرگز واژه ی انسان را در هیچ کس ندیدم

ای کاش حداقل یه مثال آن را می شنیدم

انسان در پرده ی مرد و زن یکیست

که شیطان از خدا می پرسد این واقعا چیست؟

حداقل یه مثال بگو برام تا بدانم

به چه امیدی برای یک انسان شعر بخوانم

شاعر:علی معکوس
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام سبک خوشتان میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 1,125
  • بازدید کلی : 16,031