loading...
موزیک فازمیده|بزرگترین سایت بیت و اهنگ و فیلم خارجی و ایرانی و عکس
علی معکوس بازدید : 18 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

تکست های این وبلاگ اختصاصی هستش و هیج جا پیدا نمیشه


اینم تکست اجتماعی و جالب

برای دیدن تکست عضو بشوید
EXEX

هر کی وارده تا با تقدیر تو دم خور بشه
معکوس دم در اومد تا از تو دورتر بشه
حرفا سر نیزه از این ملت بگه
معکوس سرنوشت رو بین صحبت میگه
تا بفهمی حس کسی که تکون میخوره جاش تو قبر تنگه
مثه حس پدر دختری که فکرش فقط تو جنگه
شغال از در دیواراش واسه شکار ریخته
مثه گفتن استعاره ای از یزید تو اتیش سوخته
مثه تو منم پر دارم دوست دارم پرواز کنم
با کمتنم هر تیری رو به سمتی رهاش کنم
از این قدم به بعد
کم کم ریلکس
با افکاری برعکس شنیدم حرفای دیگران
چهره های نگران
از بس دیم لش شدم
که ارزوم شد مثه اسطوره ها تو رپ فارس خز شدن
پس تو رپ فارس هستم تا ارزش بدم
بفهمی چن سال دیگه کلی ارتش دارم
اینجا من حتی جوهرم اشکال داره
سیاسی مینویسم چه ربطی به تو اشغال داره
مردی به این نیست خطر تو شب کنی
بعدش از ترس رپ تو خونه کپ کنی
شخصیت من اینجا ایجاد میکنه
کاری که به سر زنا حجاب میکنه
زندگی اب خوری داره نه بعد اب کنی مثه اینه که جوون بیکار رو بد خواب کنی
خروج و ورودت بررسی تعیین شدن
افتخار مخ زدن تو واسه منه حرفت رو من تشخیص میدم
به جایی که بیکار بشینم تو خونه تکبیر بگم
یه قلم از خودم یا از تقدیر میگم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام سبک خوشتان میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 503
  • بازدید ماه : 626
  • بازدید سال : 1,229
  • بازدید کلی : 16,135