loading...
موزیک فازمیده|بزرگترین سایت بیت و اهنگ و فیلم خارجی و ایرانی و عکس
علی معکوس بازدید : 20 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

عشق واژه ای است سرشار از احسسات و ارامش بخش/عشق شاخه هایی زیادی دارد مثه دوستت دارم/عزیزم/گلم/ولی هیچ کدام به شاخه ی اصلی شان یعنی عشق نمی رسند من دوست دارم عشقم وقتی شب ها سردم میشه پتو روی من بگیره میخوام اگه کسی به حرفام گوش نکنه اون گوش کنه و خیلی مسایل هستند که یک عاشق واقعی اون رو درک میکنه و نیاز به گفته های من نیست ولی من میخوام عشق واقعی از نگاه شما بدونم واقعا چیست

لطفا در نظرات بگید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام سبک خوشتان میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 531
  • بازدید ماه : 654
  • بازدید سال : 1,257
  • بازدید کلی : 16,163