loading...
موزیک فازمیده|بزرگترین سایت بیت و اهنگ و فیلم خارجی و ایرانی و عکس
علی معکوس بازدید : 22 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پس شازده پسر گوش کن به من
اینجا سرهنگ مملکت وصل شده به تیپ من
شعرام شروع شده مثه شام شعر شب
حرفتم حتی مفهوم داره تو خواب فال رپ
جنگ میشه فر میخورن کلی فدایی وسط
بیا بریم دادا شب شعر نخوری به بمبست
شصت من قفله روی قلم من چند قدم
کاریش کردم
وقتی معکوس رو میدید جفت پا میزد
طوری که دهنش با فکش پنالتی میزد
همه تو هستن برو بچ اطلاعاتی
اینجا کجاست پارتی دیسکو همه مسته و قر و قاطی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام سبک خوشتان میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 380
  • بازدید ماه : 503
  • بازدید سال : 1,106
  • بازدید کلی : 16,012