loading...
موزیک فازمیده|بزرگترین سایت بیت و اهنگ و فیلم خارجی و ایرانی و عکس
علی معکوس بازدید : 29 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

سختی ها رو پشت سر بزا باز بگم
کوه و تفنگ و ظلم از عشق بی کلک
شصتم رو ماشه ی تفنگ و عشقم کنار یه ادم الدنگ
هر چند این گفتنی ها گفته شده رفته تو خاطرات رپ
قلم و کاغذ بوی طابوت مرگ میده
حس خوبیه اگه عمری باشه خون تو رگ دیره
عشق ناتمامی نداره اگه کسی شکی داره
بیا منم هستم تو میدون ببینم کسی حرفی داره
همش حس به من میگه دردت رو خالی کن
واسه یه بار شده برو سراغش حالی کن
بزن بخور به نام عشق و صفت
بزا باشه گناه و فحشاه و عفت
همش همش بنام یکی که تو قلبا ندا میاد
ضمه ضمه تو گوشم گاهی شبا صدا میاد
میخوام همه چیز اونجوری باشه که من طلبه شم
اخرش چی کو صاحب یه چیز کلبه شم
خط رو خط از کاغذ باطله اومدیم پایین
فقط این خداست که منو میبره تله کابین
تا که برسم به سوی هدف روی عرش
روزی میاد که واژه ها روی مغز میگیرن نقش
میخوام پیراهنمو جر بدم حرفمو از ته بگم
تو هم بیا یه جوری ما رو بزن
پسرا تو مملکت از بی چیزی رفتن تو کف
منم از نداری جفت شدم با یه فرد جسد
قلم بدست تا که بنویسم از هدف
میگم تا شاید باید بشه دلم خنک
پرچم روی افکار مذهبیم تسلط داره
میگن دست کشیدن از هدف مقصر داره
قلم بدست تا که به خیابون وصل شدم
حرفام قصه شه شاید این بشه باورم
صدام تو گوشت نواخته بشه هر دمه
به پام تسلط ندارم این نشد دیگه تیکه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام سبک خوشتان میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 478
  • بازدید ماه : 601
  • بازدید سال : 1,204
  • بازدید کلی : 16,110